Mulți dintre voi dați de greu încercând sa creați apa pe o harta, dacă urmați următorii pași veți reuși .
Pasul 1
În primul rând trebuie sa ai o zona pe harta unde sa pui apa, asigură-te ca este destulă lumina pe harta și puncte de început(spawn) adecvate:
Pasul 2
Creează un spațiu în care vrei sa fie apa (folosind block tool)
Dupa ce ai terminat textura este NODRAW , pentru a găsi textura nodraw apasă Browse la texturi și cauta nodraw și apasă dublu click pe prima textura găsita.
Pasul 3
Acum folosește textura apei în vârful "bazinului de apa",niște texturi utile de apa se găsesc aici,
în acest caz voi folosi textura Water_canals03:
Pasul 4
Acum utilizând
plasează un "Env_Cubemap" ,și un "Water_Lod_Control" aproape de centrul apei, asigurați-va ca nu este prea aproape de suprafața apei.
De asemenea asigurați-va ca nu folosiți de pre multe ori "Water_Lod_Control" pe o harta, pentru prima data folosiți numai o data:
Acum salvează și bucura-te de succes și nu uita ,dacă este o hartă buna împărtășește-o și cu noi!!!
Tradus și adaptat,
de către,
de către,
Released Romania îți pune la dispoziție:
RăspundețiȘtergereCS.RELEASED.RO # CS 1.6 PUBLIC SERVER
De ce să alegi cs.released.ro? Ai toate detaliile aici: https://forum.released.ro/topic/19/descriere-server-puncte-forte
Împreună la un alt nivel.
www.released.ro